21 May 2009


14 comments:

  1. Dusunmekten beyni patlamis, dusuncelerden olusan duman yogunlasacak zararli ve gereksiz fikirler bir bir akacak dunyaya....

    ReplyDelete
  2. Ellerin duruşu Mustafa Kemal'in bir pozundaki duruşu andırıyor. Çözulecek bir bulmaca... Bulmacanın bir parçası olmak... Hatta tam ortasında yer almak... Kafada bir bulut... Bilin bakalım ben kimim?

    ReplyDelete
  3. Yeni bir aşk doğduğunda, birini sevmeye başladığınızda insanın kafası işte tam böyle oluyor..Ama en güzel zaman bu! :)

    ReplyDelete
  4. O kadar önemsemeyin kendinizi. Omuzlarınızın üzerinde bir hiç taşıyorsunuz aslında.

    ReplyDelete
  5. büyüklüğümü işlevi mi sorunsalini hatirlatti bana:)

    ReplyDelete
  6. aklıma ilk gelen:

    "sorma ne haldeyim,
    sorma kederdeyim,
    sorma yangınlardayım zaman zaman...
    sorma utanırım
    sorma söyleyemem
    sorma nöbetlerdeyim başım duman"

    ReplyDelete
  7. düşüncelerimizin oluşturdugu sis bulutundan önümüzü görebiliyormuyuz acaba ???? yada hayatımızdaki boşlukmu bu sis bulutunu oluşturan ???

    ReplyDelete
  8. Benim de aklıma ilk gelen :
    "İçimde yılgın rüzgarların ayak sesleri,
    Sende daha yeni yeni kavak yelleri"

    ReplyDelete
  9. Düşünmek istemiyorum artık;
    Teğet geçemeyen krizi, her ay kabaran kredi kartı borcumu, durmadan zam gelen doğalgazı, elektiriği,suyu onu bunu. Kanser yapan cep telefonlarını, Genetikleriyle oynanan bitkileri. Trafiği,hava kirliliğini. içtiğim sudaki arsenik değerini. Demokrasinin var olup olmadığını, ergenekonda sıranın ne zaman bana geleceğini. Dünyanın sonunu meteor çarpmasıyla mı , karadelik yutmasımı ile son bulacağını. Buzul çağında donarak mı ölücem, küresel ısınmada yanarak mı. Beyaz eşyadaki ötv oranlarının ne kadar düştüğünü.Sabah kalktığımda benzine ne kadar daha zam geldiğini. Omuzlarda türkiye seninle gurur duyuyor sloganlarıyla taşınanın hangi örgüt/hangi çete mensubunun olacağını. Yarın acaba PTT çukurunda mı yoksa bir sarhoşun arabasının altında mı hayatta kalma savaşı vereceğimi. Para ile satılan kızları, dövülen kadınları, köleleştirilen işçileri. Yarın daha güzel olacak düşüncesiyle aç yatan insanları artık düşünmek istemiyorum...
    diyen sıradan bir vatandaş diyorum bende :)

    ReplyDelete
  10. ...Basimda bulut
    ellerim kopuk kopuk...

    Dahasi
    "...Ben bir ceviz agaciyim Gulhane parkinda
    Ne sen bunun farkindasin ne de polis farkinda..."

    Evet, samimiyetle oyle ama laf olsun diye soylemiyorum yine agac oldugum bir gundeyim ve oyle sevilmeye muhtacim ki bugun, isterim ki bir agac gibi sev beni, cunku kalbimin atisini ancak agaca sarilip da kalbini dinlemeyi akil edecek deliler bilir.

    Delir benle ve gel artik sevgili.

    ReplyDelete
  11. ben sana söylüyorum; git başımdan!

    ReplyDelete
  12. akıl mı zeka mı ,ya da önsezgi mi, insanı hayatta başarıya ne götürür?

    ReplyDelete
  13. Kafam bulut bulut; yağsa da kurtulsam.
    Takım elbiselerin içindeki gerçek beni çıkartabilsem.
    Eve gitsem, ayaklarımı uzatıp kendim olabilsem. Bir yağsa şu yağmurlar; ben, ben olabilsem!

    ReplyDelete